Sunday 17 August 2008

welcome world...

Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. akhirnya ngan tak tersangka-sangka, dapat gak aku ade blog sindri.. wahahaha..

so bg yg expert tue.. komen anda amatlah dialu-alukan.. huhu...

tp ngan aku keje bank nie.. mungkin jarang gak la aku nak update blog nie slalu... tambah lagi skang ni aku ngan bini aku still in study lagi kat OUM... baru tahun kedua.. susah jugak nak blaja sambil keje nie.. balik keje je konfirm terbaring dulu.. huhu.. nak mengadap lms pun susah ape lagi la nak bukak module oum yg tebal semacam jerk. Setan durjana lak makin senang la nak hasut aku xyah study. Awal lagi katenye.. rileksla dulu. Tp tula kan.. ia menunjukkan yg iman kite nie tah banyak mane la sangat sampai senang sangat terpengaruh ngan tipu daya setan haramjadah nie... Ya Allah, ku mohon padaMu agar menjauhkan kami dari segala hasutan syaitan dalam kami berusaha untuk tidak menjauhkan Mu... amin....

No comments: